ترمینال ریلی نمره 10 رعد

نوع قطعه:ترمینال

نوع محصول ترمینال یک طرفه

تحمل جریان 25 امپر

کد محصول: وجود ندارد
برند:

ویژگی‌های محصول

  • رنگ: ابی, خاکستری, زرد, قرمز

امتیاز کاربران

بدون دیدگاه

محصول در دسترس و آماده خرید است.

23.500 تومان

توضیحات

ترمینال ریلی نمره 10 رعد

ترمینال‌های ریلی در سایز‌های مختلف  در بازار به راحتی پیدا می‌شود معمولا برای اتصال کابل تغذیه اصلی تابلو برق از ترمینال استفاده می‌شود مگر در زمانی که سایز سیم‌ها بزرگ باشد و یا خواسته باشیم که تغذیه اصلی را مستقیما به یک کلید اتوماتیک و یا شینه مسی متصل نماییم.

موجود در رنگ بندی!

بله جهت ثبت سفارش فقط کافیست رنگ مورد نظر ترمینال خود را انتخاب کنید

ترمینال ریلی

این ترمینال‌ها دارای انواع مختلفی بوده که البته در همه مدل‌ها برای هر سایز ترمینال یک ترمینال ارت و یک ترمینال نول وجود دارد، ترمینال نول معمولا با ترمینال‌های ساده تفاوت چندانی ندارد و فقط رنگ‌ها متفاوت است، ولی ترمینال‌های ارت به نحوی ساخته شده اند که به صورت الکتریکی با سینی تابلو برق و درنتیجه کل تابلو متصل هستند و همچنین در صورت اتصال بدنه تابلو برق به سیستم ارت یا زمین با استفاده از این ترمینال‌ها جهت اتصال ارت به قسمت‌های مختلف مانند موتور‌های الکتریکی و یا پریز‌ها ضمن تقویت ارت دستگاه امنیت سیستم بالا هم بیشتر می‌شود. این ترمینال‌ها را معمولا با رنگ زد – سبز مشخص می‌نمایند.

ترمینال ریلی معمولی:

این نوع ترمینال ساده‌ترین نوع ترمینال می‌باشد  برای اتصال دو سیم یا کابل به همدیگر توسط این نوع ترمینال باید هر سیم را به یک طرف ترمینال متصل نمود و برای محکم نمودن سیم باید پیچ روی آن را برای هر کابل محکم نماییم تا کابل را نگه دارد و برای جدا کردن سیم و کابل کافیست همین پیچ را باز نماییم تا کابل آزاد گردد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابی, خاکستری, زرد, قرمز

preloader
لطفا صبرکنید...